VIRAL VIDEO: Bullied student surprised with clothes and shoes!


What's Your Reaction?

Damn! Damn!
0
Damn!
Boo! Boo!
0
Boo!
lol lol
0
lol
Cry Cry
0
Cry
Dislike Dislike
0
Dislike
Like Like
0
Like
confused confused
0
confused
fail fail
0
fail
fun fun
0
fun
love love
0
love
omg omg
0
omg
win win
0
win

Comments 31

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. I guarantee you that these guys are gonna go into a job that will make a difference. Emergency services, social workers, army, teacher, or counsellor. My father had a big heart, just like these guys. He was a great cop, but an even better person. You want a couple bowls of food to feed your family? "Take the whole pot after we make ours" he would say. You want 60 to get something from the store so your family can eat? "Here's 100. Make sure that you do get your family something good to eat. some good shit" is what he would say. I feel confident in this world, even if 1 out of 100 is like this.. it only takes one bad day and a helping hand for you to realize that being nice can make a difference.

  2. That boys pant fell down. I hope he wasn't embarrassed. What those two boys did was fantastic. I am pleased the one boy self corrected his bullying towards the white boy. God bless them all

  3. I don't know why bullies do this beacuse we're the same poeple, it would be very disappointed to treat others trash!
    I once saw a bullies that bully a red hair boy and i rush to save him.
    The bullies are smaller than me but i managed to tell them "get lost or i gonna tear your body aparts"

VIRAL VIDEO: Bullied student surprised with clothes and shoes!

log in

Captcha!

reset password

Back to
log in